Dames 1 versterkt met drie nieuwe speelsters

Met trots kondigt Dames 1 drie nieuwe speelsters aan die het team volgend seizoen komen versterken: Melanie Grob, Rosan Bouwhuis en Manon Doornenbal. Melanie komt over van ECARE Apollo, waarmee zij afgelopen seizoen als vierde is geëindigd in de topdivisie. Ze is 24 jaar, komt uit Hengelo en is spelverdeelster. Rosan heeft twee jaar niet gevolleybald, maar was destijds ook speelster bij Apollo. Zij is 25 jaar, komt uit Haaksbergen en is libero. Manon komt over van VCV Veenendaal en is afgelopen seizoen als zevende geëindigd in de 1e divisie. Ze is ook 25 jaar, komt uit Scherpenzeel en is diagonaal.

Dames 1 is erg enthousiast over de komst van deze drie speelsters en kijkt er naar uit om hen in actie te zien. Dit kan al tijdens de intensieve voorbereiding van het team op het komende seizoen. Op zaterdag 29 augustus speelt Dames 1 een toernooi in Tubbergen en op zondag 30 augustus een oefenwedstrijd tegen Taurus. Zaterdag 5 september is gereserveerd voor een toernooi in Doetinchem en uiteraard zullen de dames zich een week later op vrijdag 11 september van hun allerbeste kant laten zien tijdens de traditionele kick-off in het Omnisport (o.a. wedstrijd tegen de Belgische Eredivisieclub Tongeren). Dames 1 hoopt op veel mogelijk toeschouwers!