Voorbereiding seizoen 2015-2016

Het seizoen 2014-2015 is bijna ten einde en de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn alweer in volle gang! Maar liefst drie weekenden achter elkaar kunnen we ons weer warm spelen voor een nieuw competitieseizoen met als spetterende afsluiting een Nineties Party op zaterdag 12 september. Noteer alvast alle data in je agenda!

Start trainingen

Op maandag 24 augustus beginnen de trainingen weer voor jeugd, senioren en recreanten. Maandag 31 augustus gaan ook de mini’s weer van start.

Zaterdag 29 augustus: oefenwedstrijden, barbecue en feest!

Zaterdag 29 augustus spelen de seniorenteams oefenwedstrijden in het Omnisport. Volgens onderstaand schema zullen de meeste senioren teams tegen elkaar uitkomen.

10.00 - 13.30 uur
Dames 6 t/m 9 vierkamp veld 1 en 2
Dames 10 t/m 13 vierkamp veld 3 en 4

13.30 - 18.00 uur
Heren 4, 5 en 6 driekamp veld 1
Dames 3, 4 en 5 driekamp veld 2
13.30 - 15.00 Heren 11 - Heren 12 veld 3
15.00 - 16.30 Heren 9 - Heren 10 veld 3
16.30 - 18.00 Heren 7 - Heren 8 veld 3

Barbecue en feest
Rond de klok van 18.00 uur zal Heren 6 onder leiding van Eric Elzinga een gezellige barbecue organiseren voor belangstellenden met aanhang en alle vrijwilligers die zich het afgelopen seizoen voor de vereniging hebben ingezet. Vrijwilligers krijgen de barbecue aangeboden van het bestuur. Een uitnodiging hiervoor volgt in augustus. We kijken daarnaast nog naar een gezellige vulling voor de avond in het Dynamo Café.

De kosten voor de barbecue bedragen € 10 voor volwassenen en € 5 voor kinderen tot 14 jaar. Opgeven kan in augustus via een link op de website. Introducés zijn ook van harte welkom en kunnen zich opgeven via een Dynamo lid. Afschrijving van de kosten gebeurt via het bij de vereniging bekende bankrekeningnummer. Vrijwilligers die door het bestuur zijn uitgenodigd, kunnen zich ook via de website aanmelden. Bij deze vrijwilligers worden geen kosten afgeschreven.

Zaterdag 5 september

Op zaterdag 5 september spelen de jeugdteams van 9.00 uur tot 14.00 uur onderlinge wedstrijden. Het schema volgt later. De onderstaande teams spelen tegen een externe ploeg:
14.00 uur Meisjes C1, meisjes C3, jongens C1, Meisjes B3
16.00 uur Meisjes B1, Jongens B1, Meisjes A1, Jongens A1

Kick off weekend: 11 en 12 september

Traditiegetrouw beginnen we het nieuwe seizoen met een kick off weekend, dit jaar op vrijdag 11 september en zaterdag 12 september. Op vrijdag 11 september is de kick off van Heren 1 en Dames 1. Zij zullen zichzelf presenteren in het Omnisport, gevolgd door een oefenwedstrijd tegen een aansprekende tegenstander.

Clinic
Op zaterdag 12 september is de traditionele clinic van Dames 1 en Heren 1 voor onze jeugd- en minileden. Dit zal tot ongeveer 13.00 uur duren. Na de clinic is er voor Dames 2, Heren 2 en 3 en Dames 6 ruimte ingehuurd om een driekamp te organiseren tot ongeveer 18.00 uur.

Nineties Party op zaterdag 12 september

We zullen de voorbereiding afsluiten met een spetterende Nineties Party op zaterdag 12 september in ons eigen Dynamo Café.

Al met al dus een prachtig programma voor de eerste weken van het nieuwe seizoen. Houd de nieuwsbrief en de website in de gaten voor het laatste nieuws en de inschrijfmogelijkheden voor de barbecue.