Nog enkele vrijwilligers gezocht voor WK Beach op 1 en 2 juli

De organisatie van het WK Beach in Apeldoorn zoekt nog enkele vrijwilligers voor woensdag 1 en donderdag 2 juli. Woensdag 1 juli: runner perscentrum, medewerker perscentrum, suppoost, wegwijzer. Donderdag 2 juli: suppoost, wegwijzer, medewerker social media, statisticien. Beide dagen vanaf 10.30 's morgens. Een deel van de dag is ook mogelijk. Meer informatie over de functies onder 'Lees het hele bericht'. Meld je aan bij Iris Nijland, telefoon 06-10613564 of iris.nijland@geldersesportfederatie.nl of Anneke Klomp (klomp1@zonnet.nl).

Suppoost
Zij verzorgen de ticketcontrole bij de verschillende ingangen van het stadion en voorkomen dat er
verboden voorwerpen mee naar binnen worden gebracht.

Wegwijzer
Als wegwijzer hou je een oogje in het zeil in het stadion. Het is free seating in het stadion maar we
willen als organisatie wel proberen dat plekken in het zicht van de camera als 1e vol zijn en dat
mensen aansluiten. Daarnaast zal de wegwijzer mensen vragen te blijven zitten tijdens
speelpunten etc.

Medewerker perscentrum
De medewerker perscentrum controleert of alleen de personen die bevoegd zijn in het perscentrum te komen er ook daadwerkelijk zijn. De medewerker perscentrum zal samenwerken met de catering / host perscentrum.

Meer informatie over het WK Beach 2015

Meer informatie Aanmelden als WK-vrijwilliger
WK kaarten bestellen
Aanmelden Oranje Nieuwsbrief
Lees de speciale WK Beach Nieuwsbrief over Apeldoorn!

Vragen?
Heb je vragen, aarzel niet en bel of mail met Anneke Klomp, 06 36 15 52 60 of klomp1@zonnet.nl.

#WKBeach2015
Volg @WKBeach2015 op Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, spelersinformatie en side-events voorafgaand aan de WK. Like Facebook.com/WKBeach2015 voor de mooiste foto’s, video’s en kijkjes achter de schermen!

Locaties WK Beachvolleybal
- Drijvend stadion op de Hofvijver, Den Haag