Meisjes A2 kampioen

Meisjes MA2 is afgelopen zaterdag kampioen geworden in de 1ste klasse. Nadat ze het vorige seizoen waren gedegradeerd was ook de verwachting dat ze bij de beste drie konden eindigen. De laatste wedstrijd tegen Libero haalden de meiden alles uit de kast. De eerste set werd gewonnen met 25-10 (Hoera, ze waren kampioen!) en de andere sets gingen ook eenvoudig naar MA2 met 25-11, 25-11 en 25-13. Kiona Huisman, Silke Koning, Nicole van Daalen, Floor Wielink, Ryanne Bonekamp, Stephanie Siesling, Charlotte Sterk, Michelle Evertse en vaste invalkrachten Narena Huisman en Romy Pouw, van harte gefeliciteerd! En natuurlijk ook de trainers/coaches Kay Hulsebos, David Bergsma en Jeroen Tiel Groenestege. Lees het wedstrijdverslag.