Cofely nieuwe hoofdsponsor Internationaal Jeugdtoernooi van SV Dynamo

Cofely is de nieuwe hoofdsponsor van het 22e Internationaal Jeugdtoernooi van volleybalvereniging SV Dynamo Apeldoorn. Cofely, marktleider in duurzame technische dienstverlening met vestigingen in o.a. Arnhem en Deventer, wil zich via topsport verbinden met de regio. SV Dynamo is blij met de nieuwe hoofdsponsor van het jeugdtoernooi. Cofely heeft toegezegd de organisatie van het toernooi op alle mogelijke manieren te willen ondersteunen. De 22e editie van het toernooi draagt dan ook de naam van de nieuwe sponsor, het 22e Cofely Internationaal Jeugdtoernooi.

500 volleyballers in Apeldoorn

Het Internationaal Jeugdtoernooi van SV Dynamo vindt jaarlijks plaats op 27, 28 en 29 december. Drie dagen lang spelen zo’n 500 volleyballers uit binnen- en buitenland wedstrijden op topniveau in het Omnisport en de WSV-hal in Apeldoorn. In 2013 deden zelfs twee Chinese meisjesteams mee. Zij sleepten beiden de hoofdprijs in de wacht.

Volledig volgeboekt

Aan het toernooi doen jongens en meisjes teams mee uit de A-, B-, en C-jeugd (12 t/m 18 jaar). Het toernooi wordt gezien als een ideale voorbereiding op het NK jeugdvolleybal en is dit jaar met 54 deelnemende teams volledig volgeboekt.

Meer informatie?

Kijk op www.svdynamo.nl/jeugdtoernooi of stuur een mail naar jeugdtoernooi@svdynamo.nl.