Woensdag 16 april paasmiddag voor alle mini's!

Op woensdag 16 april organiseert de minicommissie een leuke paasmiddag voor alle mini’s! We gaan in groepjes verschillende spelletjes doen en als het goed is, komt de paashaas ook nog even langs! Deelname kost 1 euro per kind, dat is inclusief iets te drinken en wat lekkers na afloop. Vanaf 15.30 uur zijn jullie welkom in het Omnisport, graag even melden en betalen bij de ingang van de zaal beneden. We eindigen met wat te drinken in het Dynamo Café, daar kunnen jullie rond 17.30 uur weer opgehaald worden.

Opgeven voor deze middag is niet nodig, wel horen we het graag als er bijzonderheden zijn, zoals bijvoorbeeld allergieën, dan kunnen we daar rekening mee houden. Voor alle vragen en bijzonderheden kun je mailen naar mini@svdynamo.nl.

Nog even wat praktische zaken

• alle woensdag trainingen voor de mini’s komen te vervallen
  • om 15.40 uur starten we met het programma, het is de bedoeling dat alle kinderen dan – in sportkleding – in de zaal aanwezig zijn (het is dus handig om je van tevoren al om te kleden!)
  • vanwege het grote aantal mini’s, hebben we deze keer helaas geen plaats voor broertjes of zusjes die mee willen komen
  • het zou fijn zijn als je gepast geld meeneemt om te betalen

Graag tot ziens allemaal op 16 april!