Altijd redenen voor een feestje... a.s. zaterdag een knallend feest in het Dynamo Café!

A.s. zaterdag hebben we hopelijk een paar goede redenen voor een knallend feest in ons eigen Dynamo Café! Morgenavond het kampioenschap van Dames 6 (daar gaan we maar even van uit...!) en zateravond het felbegeerde finale ticket voor Heren 1 (daar gaan we ook maar even van uit...!). Kom daarom a.s. zaterdag 29 maart naar een knallend Dynamo feest in het Dynamo Café met DJ TieKé! Het feest begint na afloop van de wedstrijd van Heren 1 tegen Taurus. Net als afgelopen woensdag tegen Lycurgus wordt dit ook weer een spannende wedstrijd want Heren 1 móet winnen. Laten we zaterdag met z'n allen zorgen voor volle tribunes, neem alles wat lawaai maakt maar mee. En daarna feesten in het Dynamo Café! Alle Dynamo leden met introducés zijn van harte welkom, toegang gratis.