Trainers gezocht

De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn alweer begonnen. Trainers geven op dit moment aan volgend seizoen niet meer beschikbaar te zijn. De recreantencommissie is daarom voor komend seizoen alvast op zoek naar trainers. Vind je het leuk om wekelijks een training van anderhalf uur te verzorgen voor een mixed groep (dames en heren) van maximaal 16 personen? Of heb je belangstelling maar wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met één van de leden van de recreantencommissie, bereikbaar via recreantencommissie@svdynamo.nl. Ook voor andere Dynamo teams zijn volgend seizoen weer veel trainers nodig. Heb je hiervoor belangstelling, stuur dan een mail met je wensen of voorkeuren naar de commissie technische zaken van SV Dynamo via ctz@svdynamo.nl.