Heren 1 zorgt voor spektakel in het Omnisport

Draisma Dynamo Heren 1 won afgelopen zaterdag met 3-2 van Rivo Rijssen en zorgde hiermee voor spektakel in het Omnisport. Voor aanvang was het verschil 2 punten, door deze winst is Draisma Dynamo nu een puntje uitgelopen. Lees het wedstrijdverslag. De achterstand op Landstede Volleybal is door de 0-3 overwinning in Houten op Kootfin/Taurus nog 4 punten. De Groningers zijn Rivo Rijssen in de stand gepasseerd en staan nu 2 punten achter Heren 1. De eerstvolgende wedstrijd is dus weer een duel tussen de nummer 3 en 2! Aanstaande woensdag reist Draisma Dynamo af naar het hoge noorden in de hoop met iets moois terug te keren naar Apeldoorn. De wedstrijd in het Alfa College begint om 20.00 uur. De eerstvolgende thuiswedstrijd is op woensdag 19 maart wanneer Prins/VCV Apeldoorn aandoet. Tussendoor staat ook de wedstrijd tegen Landstede Volleybal op het programma, a.s. zaterdag 15 maart om 20.00 uur in het Landstede Sportcentrum. Wees erbij!