Een zeer geslaagd familietoernooi!

Afgelopen zondag was het gezellig druk in het Omnisport en ons Dynamo Café. De reden? Het 33e SV Dynamo familietoernooi! Na een paar jaar stil gelegen te hebben was het de hoogste tijd dit traditionele en oergezellige toernooi weer te organiseren. Tien teams zorgden voor leuke en spannende wedstrijden. Iedereen hield rekening met elkaar. Hierdoor hadden mini’s, niet-volleyballers maar ook ervaren volleyballers een leuke en gezellige dag. De winnaars van het toernooi zijn ‘de Gespierde Spijkers’. Een jeugdig team met talentvolle spelers waarvan enkelen nog maar een paar uur wakker waren na een nachtje doorhalen. Maar ze waren er maar mooi! In de finale versloegen ze de familie ´Koldewijnbergen´, een team met enkele Dynamo leden van het eerste uur waarvan er een paar (tijdelijk?) bij Blok/EVC in Vaassen spelen.

De winnaars kregen de bekende teamschotel, de wisselbeker met inscriptie en de eer een stukje voor de website te schrijven... Ook het team dat op de laatste plaats eindigde kreeg een lekkere teamschotel. Deze prijs werd in de wacht gesleept door ‘De Smiezen’. Het team dat het beste was uitgedost waren ‘De Rietjes’. Alle kinderen hadden hun T-shirt opgesierd met rietjes en zij werden beloond met een lolly.

Al met al een hele geslaagde dag. Alle teams gaven aan volgend jaar zeker weer te komen! Daarom is de datum voor volgend jaar al vastgesteld. Het 34e SV Dynamo familietoernooi vindt plaats op zondag 16 november 2014. De organisatie ziet twee uitdagingen: het deelnemersveld uitbreiden naar 15-20 deelnemers en het organisatiecomité wat groter maken. Wie mee wil helpen aan het organiseren van deze leuke dag is van harte welkom!