Schrijf je deze week nog in voor het 27e Bedrijventoernooi!

Heb je zin om in juni nog een paar avonden te volleyballen in het Omnisport, schrijf je dan deze week nog in voor het Bedrijventoernooi! Dit kan tot en met vrijdag 24 mei. Je hoeft geen volleyballer te zijn om mee te kunnen doen. Iedere sportieve en gezellige groep van teamgenoten, teamouders, commissieleden, collega's, buren, vrienden of kennissen kan meedoen met het Bedrijventoernooi. Dit kan met een heren- of mixed team (damesteams kunnen meespelen in de mixed competitie) en op drie niveaus (oplopend): beginners, recreatie of prestatie.

Wanneer?

• Van dinsdag 11 tot en met donderdag 20 juni tussen 19.00 en 23.00 uur in het Omnisport
  • Elk team speelt twee avonden poulewedstrijden in de 1e week (dinsdag 11, woensdag 12, donderdag 13 juni)
  • En eventueel een finaleavond in de 2e week (dinsdag 18, woensdag 19 of donderdag 20 juni)

Onder Toernooien > Bedrijventoernooi.
Hier kun je je ook inschrijven. Dit kan tot en met vrijdag 24 mei.