Feestje voor Michiel van Dorsten

Michiel van Dorsten, diagonaal bij Heren 2, gaat Dynamo verlaten. Michiel kwam het seizoen 2008/2009 bij Draisma Dynamo. Hij kwam over van VC Sneek, daarvoor speelde hij bij Olhaco in Hoogeveen. In deze korte periode is Michiel (voor ingewijden beter bekend als Smitsen) uitgegroeid tot een echte Dynamo man. Door blessures aan beide knieën heeft Michiel besloten om in het seizoen 2012/2013 te beginnen bij het tweede Heren team van SV Dynamo en mee trainen en te spelen bij het eerste Heren team. Maar soms gaan dingen anders dan je plant, Michiel kreeg de kans om zich vanaf februari aan te sluiten bij Beach team Holland! Een nieuwe start, die hij na lange revalidatie met beide handen aangrijpt. Volgens ons reden voor een feestje, zaterdagavond 9 februari in het Dynamo Café! Na de wedstrijd van Draisma Dynamo tegen Abiant Lycurgus! Be there!