Op 22 december is het weer Super Saturday

Zaterdag 22 december is het weer Super Saturday. De Dynamo Dames treden dan om 16.30 uur aan tegen Peelpush, de huidige nummer vier in de DELA Eredivisie. Wie weet slaagt Dames 1 erin weer wat punten bij elkaar te sprokkelen? Ook komt Floorever/Reflex naar het Omnisport voor een ontmoeting met Draisma Dynamo Heren 1. De wedstrijd begint weer om 20.00 uur. Tussen de twee wedstrijden in kan iedereen weer een hapje eten in het Dynamo Café en is er een Kids Corner voor de jongste jeugd. Dit keer zijn er pizza’s van Domino’s pizza. Er is keuze uit maar liefst acht soorten pizza (medium) voor 5 euro per stuk. Grote pizza eters kunnen ook twee pizza’s bestellen... Opgeven kan tot en met donderdagavond 19 december via de link in het linker rode blokje.