Oliebollen en appelflappen actie

De mini- en de jeugdcommissie houden dit jaar weer een oliebollenactie. Koop dit jaar dus oliebollen en appelflappen via SV Dynamo en help de vereniging aan extra inkomsten! Dit jaar verkopen we de lekkere oliebollen en appelbeignets van oliebollenbakker Klaas Brasjen uit Maarsen. De oliebollen kosten (met en zonder krenten) € 5,50 per zakje van 10 stuks en de appelbeignets (klein) € 5,50 per zakje van 10 stuks, appelbeignets (groot) € 5,50 per zakje van 5 stuks. Nieuw dit jaar is het actie pakket: 20 oliebollen naar keuze (met of zonder krenten), 10 appelbeignets klein & 5 appelbeignets groot voor maar € 20. De kinderen verdienen zelf ook nog een zakcentje met de actie, € 0,50 per zakje en € 1,50 per actiepakket. Meer informatie volgt binnenkort bij de trainingen, op de website en in de volgende nieuwsbrief. Bestellen kan via een jeugd- of mini lid.