Dames 1 trapt af met eerste thuiswedstrijd van het seizoen

A.s. zaterdag 13 oktober speelt Dames 1 om 16.30 uur de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen in het Omnisport tegen Eurosped Dames 1 (voorheen Pollux). In de geschiedenis van de club is dit het elfde seizoen dat zowel de Heren als de Dames op het hoogste niveau uitkomen. Kom naar het Omnisport en moedig de nieuwe ploeg van trainer/coach Kees Verstraten aan! Toegang is gratis.

Voorbeschouwing

Het gaat beginnen

Na een lange voorbereiding waarin alle nieuwelingen bij SV Dynamo goed aan elkaar hebben kunnen wennen en meer en meer op elkaar ingespeeld raakten, gaat het zaterdag echt beginnen. Te gast  is Eurosped, het “oude” Pollux dat dit seizoen in Almelo speelt.

Wat kunnen we verwachten? We weten het niet precies, ondanks het feit dat de diverse teams uit de DELA Eredivisie elkaar al diverse malen zijn tegengekomen. Als het om het eggie gaat is het toch altijd anders. We kijken dus met enige spanning uit naar de wedstrijd van zaterdag. Daarin ontbreekt nieuwelinge Joanne van der Noord die in een van de laatste oefenwedstrijden ongelukkig in aanraking kwam met de scheidsrechtersstoel. We hopen dat Joanne er snel weer bij kan zijn.

We spelen a.s. weekend een dubbel programma. Zondag 14 oktober staat de wedstrijd tegen onze groene buren van Alterno op het programma. Die wedstrijd begint om 15.00 uur in de Alternohal.

Ernst Maatman
Manager Dames 1