Grote inzet Dynamo-ers tijdens EK kwalificatiewedstrijden

Anouk, Aranka, Bas, Brayan, Charlotte, Danielle, Danielle, Jasmijn, Jeroen, Leona, Maaike, Mandy, Marleen, Maruschka, Max, Melanie, Nienke, Robin, Romy, Sanne, Suzanne, Suzanne, Tanja, Tim, Tim, Veerle en Yana maakten afgelopen weekend overuren als ballenmeisje, teller, veger en quickmopper tijdens de EK kwalificatiewedstrijden van het Nederlands Dames volleybalteam. En niet alleen zij, talloze andere vrijwilligers waaronder met name de familie Klomp trotseerden het mooie weer en leidden alles in goede banen. Bas Rauwerdink van de Nevobo: "We willen jullie en iedereen die namens SV Dynamo mee heeft geholpen afgelopen weekend, van harte bedanken voor jullie inzet!! Alles is goed verlopen, de dames hebben een flinke stap gezet richting kwalificatie en dit alles was niet mogelijk zonder jullie inzet." Op bijgaande foto staan helaas niet alle ballenmeisjes, vegers en quickmoppers maar alleen degenen die afgelopen zondag aanwezig waren.