Kick Off seizoen 2012 - 2013

Op vrijdag 14 september en zaterdag 15 september zal de kick off zijn van het nieuwe seizoen van Draisma Dynamo en SV Dynamo Apeldoorn. Dit jaar zullen beide eerste teams naast elkaar op vrijdagavond om 20.00 uur een wedstrijd spelen in het Omnisport. Leden van SV Dynamo Apeldoorn, sponsoren én het publiek kunnen dan kennis maken met beide teams. De mannen van Draisma Dynamo zullen aantreden tegen Floorever/Reflex uit Kampen, en SV Dynamo Dames 1 zal gaan spelen tegen SCU Emlichheim uit Duitsland. Op zaterdag 15 september zal Draisma Dynamo een clinic verzorgen voor de mini's en de A, B en C-jeugd van SV Dynamo Apeldoorn tijdens de Rabobank mini en jeugd startdag. Zie het bericht hierover op de homepage. In de middag zal het team van Mark Roper nog een oefenwedstrijd spelen tegen Abiant Lycurgus.