28 en 29 juli 1e divisie beachvolleybaltoernooi bij Dynamo Beach Apeldoorn

Op zaterdag 28 en zondag 29 juli vindt het Nevobo 1e divisie beachvolleybaltoernooi plaats op de beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn (Omnisport Outdoor). Publiek is van harte  welkom om te komen kijken naar de prestaties van Nederlandse teams die strijden om een plek tijdens het Nederlands Kampioenschap. De wedstrijden starten om 09.00 uur en de finale is rond 17.00 uur. Toegang is gratis.

Dit tweedaagse toernooi is het eerste officiële toernooi dat op de velden van Dynamo Beach Apeldoorn plaatsvindt. Zaterdag 28 juli spelen de heren, zondag 29 juli de dames. Zowel de dames als de heren starten met acht teams. Twee beachvolleyballers van Dynamo Beach Apeldoorn komen in actie bij de herencompetitie.

Kids Clinic
Op zondag 29 juli kunnen kinderen van 6 tot 12 jaar van 15.00 tot 17.00 uur kennismaken met beachvolleybal. De kinderen gaan samen met twee ervaren beachvolleyballers allerlei spelletjes doen en ontdekken hoe leuk deze sport is. Deelname aan de clinic is gratis.