Pasweek nieuwe wedstrijdshirts

Tijdens de algemene ledenvergadering heeft het bestuur het nieuwe wedstrijdshirt gepresenteerd voor jeugd en senioren. Tot en met a.s. zondag 1 juli (koopzondag) kunnen jeugd- en seniorenspelers nog naar Intersport Jonker om een nieuw shirt te passen voor de juiste maat en tegelijkertijd profiteren van 20 procent korting op de gehele collectie.

Maten

De shirts zijn verkrijgbaar in uniseks (voor dames en heren) en dames model (getailleerd) en voor de jongste jeugd zijn de maten 116/128, 140/152 en 164/small verkrijgbaar. De uniseks shirts zijn verkrijgbaar in de maten S, M, L, XL en XXL,  het dames model in ES, S, M, L en XL. De kosten bedragen 29,95 inclusief nummer en SV Dynamo logo.

Rugnummers

Weet je de juiste maat dan kun je het shirt bestellen (betalen bij bestellen). Intersport Jonker heeft een overzicht van de rugnummers van alle jeugdspelers, de nummers staan ook op de website bij je naam. Eind augustus/begin september kunnen de shirts (inclusief bedrukking) worden opgehaald. Er komt dan ook nog een speciale koopavond voor SV Dynamo leden. Tijdens deze avond geldt weer een kortingtarief.

Compensatieregeling

Heb je het afgelopen half jaar (in 2012) een nieuw wedstrijdshirt (oud model) gekocht, dan wordt bij aankoop van een nieuw shirt bij Intersport Jonker een deel van de kosten gecompenseerd.

Dispensatieregeling

SV Dynamo heeft van de Nevobo dispensatie gekregen voor het seizoen 2012-2013 om tijdens wedstrijden met nieuwe en oude tenues te spelen.