You are not authorized to access this content.

Je kunt hier bestellijsten en machtigingsformulieren downloaden.

BijlageGrootte
Bestel_en_machtiging.pdf312,48 KB

Verkoop zoveel mogelijk bloembollen en win een Ipad Mini 2 of een volleybal of een etentje of een filmpje pakken met je hele team!

Hoe meer bloembollen we met z’n allen verkopen, hoe meer geld we inzamelen voor de vereniging. Als we bijvoorbeeld voor 10.000 euro aan bloembollen verkopen, dan hebben we 5.000 euro voor onze vereniging verdiend. Daar kun jij bij helpen!

Zo werkt de actie:

• Ieder lid van de vereniging ontvangt tijdens de training een aantal bloembollenfolders en bestellijsten van Gebr. Baltus Bloembollen + formulieren voor een eenmalige machtiging voor de betaling van de bloembollen.
  • Deel de bloembollenfolders + de bestellijsten + machtigingsformulieren zo snel mogelijk uit aan familieleden (opa, oma, vader, moeder, oom, tante etc.), buren, collega’s, vrienden en bekenden.
  • Vraag of ze SV Dynamo willen steunen door het kopen van een bloembollenpakket (of 2 of 3 of 4….).
  • Betalen gebeurt via het invullen van een eenmalige machtiging voor een automatische incasso.
  • Leg uit hoe de actie werkt en spreek af wanneer je de folder + de bestellijst + de machtiging weer op komt halen (bijv. na een paar dagen). De opgehaalde folder kun je met een nieuwe bestellijst/machtiging weer aan iemand anders geven.
  • Verzamel op deze manier zo veel mogelijk bestellingen van bloembollenpakketten (1 bestellijst per klant). Niet de bestellijst en de machtiging aan elkaar en doe die in de brievenbus beneden bij de ingang van het Dynamo Café (Ingang 3 van het Omnisport, links van de deur zit de brievenbus).
  • De uiterste inleverdatum van bestellijsten is zaterdag 11 maart!
  • Vul op de website www.svdynamo.nl onder het menu ‘bloembollen’ je bestelling in.
  • Doe mee voor de extra prijzen! Onder de verkopers van de bestellingen worden gedurende de actie mooie prijsjes verloot. Vul dus snel je bestelling op de website in en gooi je bestellijsten met machtiging in de brievenbus, zorg dat je naam op het bestelformulier staat (als verkoper) en kijk regelmatig op de website (onder het menu Bloembollen) of je een prijs hebt gewonnen!
  • Eind maart ontvang je alle bloembollen die via jou zijn besteld.
  • Lever de bestelde bloembollen zo spoedig mogelijk af bij je ‘klanten’ (in ieder geval binnen een week).

Wat kun je winnen?

Team prijzen
De best verkopende  teams bij de mini’s, jeugd en senioren winnen een etentje met het hele team of een pakken een filmpje!

Individuele  prijzen

• 1e prijs: Ipad 2 mini
  • 2e en 3e prijs: een Mikasa beachvolleybal (mini/jeugd/senioren)
  • 4e t/m 6e prijs senioren en recreanten: een volleybal van Baltus Bloembollen
  • 4e t/m 6e prijs jeugd: een volleybal van Baltus Bloembollen
  • 4e t/m 6e prijs mini’s: een volleybal van Baltus Bloembollen

Marit van Egten (N64), Quinty Wolters (N66) en Sjoerd Dubbelhuis (JB2) zijn na 40 verwerkte bestellingen op dit moment de Topverkopers.