juli 2021

Vrijwilligers gezocht voor de thuiswedstrijden van de jeugd

Yes! We gaan ervan uit dat de competitie vanaf september weer volledig gaat starten! Wat fijn voor onze jeugdleden dat ze na ruim een jaar vol beperkingen weer een normaal volleybalseizoen gaan krijgen. Om in september een goede start te maken, hebben we dringend hulp nodig! Hulp van mensen die het leuk vinden om op regelmatige basis in de zaal bij Dynamo een aantal uur te helpen. Wil jij deel uit maken van ons vaste zaalteam? Dan vragen wij:

• Dat je vanaf eind augustus op regelmatige basis een aantal uur beschikbaar bent. Dit is op de zaterdagochtend of begin van de zaterdagmiddag, afhankelijk van eigen voorkeur en in overleg met de rest van het team.
  • Een gastvrije houding.
  • Ervaring is niet nodig, je wordt ingewerkt door ervaren zaalmedewerkers.

Zomerstop en concept trainingsrooster seizoen 2021-2022

Zaterdag 17 juli start de zomervakantie voor de (basis)scholen en gaat bij SV Dynamo de zomerstop in. Er zijn dan geen trainingen meer op de beachvelden.

Concept trainingsrooster

Het trainingsrooster dat als bijlage is toegevoegd, is nog een concept. Het kan nog wijzigen o.a. omdat een groot aantal (jeugd)trainers hun beschikbaarheid nog niet weten. School en werkroosters worden pas na de zomervakantie bekend. We proberen zo snel mogelijk na de zomervakantie het trainingsrooster definitief te maken. Houd er dus rekening mee dat jouw training nog op een andere dag of tijd terecht kan komen.

Dynamo ontvangt € 2000 van de Salland Clubactie

Salland organiseert al een aantal jaren de Salland Clubactie. Een actie waarbij sportverenigingen voor mooie sponsorbedragen kunnen sparen.

Dynamo heeft de Dynamo Sportspeeltuin als innovatie idee ingediend en heeft hiermee de meeste stemmen gekregen en ontvangt een bedrag van € 2.000.

Bedankt voor jullie stem!