april 2014

Doe mee aan het 28e Bedrijventoernooi!

Wil je een paar avonden lekker volleyballen met collega’s, vrienden of bekenden? Doe dan mee aan het altijd gezellige Bedrijventoernooi van SV Dynamo. Ook niet-bedrijfsgebonden teams kunnen meedoen. De poulewedstrijden zijn dit jaar op dinsdag 10 tot en met donderdag 12 juni in het Omnisport. De beste teams spelen nog een finaleavond in de tweede week (dinsdag 17 juni en donderdag 19 juni). De opzet van het toernooi is gelijk aan voorgaande jaren. Meer informatie en een inschrijfformulier kun je vinden onder Toernooien > Bedrijventoernooi. Inschrijven kan tot en met vrijdag 23 mei.

Ook SV Dynamo doet mee aan de Nationale Sport Week!

In de week van 16 tot en met 23 april 2011 is het weer Nationale Sport Week. Tijdens deze week vinden er landelijk zoveel mogelijk sportieve activiteiten plaats. Ook SV Dynamo doet mee aan dit landelijke evenement. Maandag, Tweede Paasdag, is SV Dynamo met een stand aanwezig op de informatiemarkt bij het Omnisport. Op dinsdag 22 april en donderdag 24 april geven Dames 1 en Heren 1 spelers in samenwerking met jeugdleden een flink aantal volleybal clinics aan basisschool leerlingen!

Zeer geslaagde paasmiddag

Afgelopen woensdag hebben maar liefst 100 mini's meegedaan aan de paasactiviteit. In kleine groepjes hebben de kinderen verschillende spellen gedaan, zoals touwtrekken, een parcours met een looprups en volleyballen met een ballon. Er was zelfs een groot springkussen! De middag werd afgesloten met wat drinken en iets lekkers in het Dynamo Café. Op de foto’s van de paasmiddag is goed te zien dat alle mini’s erg enthousiast waren! De minicommissie van SV Dynamo bedankt Hanos Apeldoorn en goedkoopfeesten.nl voor de sponsoring van deze gezellige middag!

Dames 8 kampioen!

Ook Dames 8 is afgelopen zaterdag kampioen geworden in de 2e klasse. Allemaal van harte gefeliciteerd!

Meisjes C5 ongeslagen kampioen

Meisjes C5 mag zich nu ook ongeslagen kampioen noemen want ook de wedstrijd van afgelopen zaterdag werd met 4-0 gewonnen. Tien wedstrijden gespeeld en tien gewonnen. Maar 4 setjes verloren en een verschil van 11 punten op de nummer 2. Dan kun je wel stellen dat MC5 de terechte kampioen is geworden! Amber, Cristina, Danielle, Desire, Julia, Lotus en Sofie, van harte gefeliciteerd! Lees het wedstrijdverslag.

Jongens 5.4 kampioen!

En ook jongens 5.4 is afgelopen zaterdag kampioen geworden. Wesley, Jip, Benne, Tijmen, Twan en coach Monique, van harte gefeliciteerd! Bekijk de film van Franke Jongsma van de laatste speeldag.

Miniteam 3.1 kampioen!

Ook miniteam 3.1 is afgelopen zaterdag kampioen geworden. Allemaal van harte gefeliciteerd!

Meisjes 6.3 kampioen!

Meisjes 6.3 is afgelopen zaterdag ook kampioen geworden. Meiden, van harte gefeliciteerd!

Meisjes 5.6 kampioen!

Afgelopen zaterdag zijn de meisjes van 5.6 kampioen geworden. Ze moesten spelen in Brummen en bij de eerste set die ze zouden winnen deze dag zouden ze kampioen zijn. Om 10 uur begon de 1e wedstrijd van de dag tegen Dynamo 5.7. Ze begonnen wel wat gespannen aan de wedstrijd. De eerste set ging redelijk gelijk op, maar werd gewonnen door 5.6 en daardoor waren ze kampioen. Superblij waren ze. Na de wedstrijd kregen ze bloemen en lekkere dingen en een speciaal T-shirt met hun naam en kampioen 2014 erop. Door het maken van de foto`s liep het wedstrijdprogramma wat uit want ze moesten eigenlijk gelijk weer spelen. Wat het voor hen extra speciaal maakte was dat hun trainsters alle drie naar Brummen waren gekomen. Carleyn, Irie en Loreen, helemaal top dat jullie er waren, de meiden vonden dat geweldig leuk. Meiden, trainsters en coach, van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie!

Meisjes 4.3 kampioen!

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover. De dag dat het miniteam 4.3 kampioen kon worden. Er moest nog wel afgerekend worden met de grootste concurrent C1000 Van Andel uit Epe. Onze meiden moesten nog drie wedstrijdjes spelen en hadden in principe aan 7 punten genoeg om het kampioenschap binnen te slepen. Met 1 wedstrijd minder en 2 punten meer dan C1000 Van Andel zou winst in de 1e wedstrijd tegen C1000 Van Andel al voldoende zijn. Helaas werd er in een ongelooflijk spannende wedstrijd verloren met 1-3 (setstanden 18-19 en 18-18). De mini’s van 4.3 waren echter niet uit het veld te slaan, mentaal ijzersterk en vochten voor wat ze waard waren. Dit resulteerde in 2 overtuigende overwinningen. Het welverdiende kampioenschap is binnen en zo kon het feestgedruis van start gaan.  De meiden werden getrakteerd op vlaai en kinderchampagne in het Dynamo Café. Na al dat lekkers hebben de meiden van 4.3 de overwinning afgesloten bij de coach thuis. Hier stonden broodjes kroket voor ze klaar en een heus springkussen om het kampioenschap te vieren. Meiden en coach, van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!