januari 2011

De nieuwe website van SV Dynamo is live!

Bijna alle informatie is nu te vinden op deze site. We werken nog hard aan het zichtbaar maken van wedstrijdwijzigingen, een invulschema voor het fluiten van thuiswedstrijden (vul je wedstrijd nog even in via je Nieuwsbrief en op de oude site (www.svdynamo.nl/oud) kun je de openstaande wedstrijden zien), het versturen van interne berichten, forums, twitter en het delen van documenten (voor leden en commissies).

Geen trainingen in de Krokusvakantie

Tijdens de Krokusvakantie van maandag 21 februari t/m vrijdag 25 februari zijn er geen trainingen in het Omnisport en de Dynamohal. Dit geldt niet voor de recreanten/topteams op dinsdag en donderdag. De tijden worden nog bekend gemaakt.

Dames 4 wint van koploper SDS

Zaterdag 22 januari speelde Dames 4 in Voorthuizen tegen koploper SDS. De eerste set ging nog kansloos verloren met 25-10 maar de tweede, derde en vierde set was voor SV Dynamo.

Vrijdagavond 4 februari: Ik hou van Holland quiz

De jeugd- en evenementencommissie organiseren vrijdagavond 4 februari een waanzinnige activiteit voor alle jeugdleden van Dynamo. Zij steken voor de tweede keer het programma 'Ik hou van Holland' in een eigentijds jasje en nodigen alle jeugdleden uit om hieraan mee te doen. Helaas hebben we niet Linda de Mol kunnen regelen, maar er komt een andere fantastische presentator. We beginnen vrijdag om half acht en het duurt tot een uurtje of tien. Wees niet te laat, want dan zijn we al begonnen. Het kost een euro per persoon om mee te doen, maar daar krijg je dan ook een bomvol programma voor. Meld je aan!

Dames 1 wint met 3-0 van Veracles

Dames 1 speelde zaterdagavond 22 januari in Groningen tegen Veracles: 3-0.

Heren 2 boekt eerste 4-0 overwinning van het seizoen

Heren 2 speelde zaterdag 22 januari in Zwolle tegen het door Arjan de Groot gecoachte Landstede Volleybal/VCZ. Door werklust en goed verdedigen werd het 4-0.

The Box B.V. hoofdsponsor van SV Dynamo Heren 2

theboxsponsorSV Dynamo Apeldoorn heeft een driejarige sponsorovereenkomst gesloten met The Box, leverancier van luxe blikverpakkingen. Bestuurslid Jan Lit van SV Dynamo en Tony Veer, directeur-eigenaar van The Box B.V. ondertekenden zaterdag 15 januari het contract dat de spelers van Heren 2 voorziet van nieuwe wedstrijd- en inspeelshirts, broeken, trainingspakken en tassen. De nieuwe uitrusting is mede te danken aan bijdragen van Richard Klein van Intersport Jonker, Wiljan van Manen van Perfect Bouwen, André Jonker van Scheeres B.V en Danny ten Tije van het Achmea Health & Spa Center waar de spelers terecht kunnen voor krachttraining en fitness.

Heren 2 komt nipt tekort

Zaterdag 15 januari speelde Heren 2 thuis in het Omnisport tegen Olhaco Heren 1 uit Hoogeveen. Heren 2 verloor de wedstrijd na een bloedstollende en beslissende vijfde set helaas nipt met 3-2: het werd 29-31 in de vijfde set.

Dames 1 wint thuis met 3-1 van Set-Up ‘65

Zaterdag 15 januari speelde Dames 1 thuis in het Omnisport tegen de op 3 punten volgende nummer 3 uit de B-League, Set-Up ’65 uit Ootmarsum. Het werd een enorm spannende wedstrijd waarbij Dynamo, mede dankzij wat foutjes van de Ootmarsumse aanvalsters in de eindfase, aan het langste eind trok: 3-1.