DYNAMO PADEL zondag 16 april

Dynamo is gevraagd door de organisatie Peakz Padel of wij een Padeldag willen organiseren.

Als bestuur lijkt het ons leuk om dit de leden aan te bieden. Dit zal plaats vinden op zondag 16 april. Er zijn 2 tijdsblokken mogelijk voor die dag: 10.30 – 12.00 uur en 12.00 – 13.30 uur. 2 groepen van 20 personen.

Het aanmelden voor deze dag werkt als volgt: Download de Peakz Padel app in de Apple Store of Google Play. Vervolgens moet jij je aanmelden met je email adres. Selecteer locatie Apeldoorn en dan kan je de kalender aanklikken om vervolgens de dag van Dynamo te kiezen.

Let op: er zijn totaal dus 40 plekken beschikbaar. VOL=VOL. 15 minuten voor aanvang aanwezig voor uitleg en uitdelen materiaal.