Logo SV Dynamo

Beste  meisjes en jongens in een jeugdteam, ouders, coaches en trainers,

Zaterdag 14 september is het zover: van 12:00 tot 22:00 uur!

Het toernooischema (versie 1 van 10-9-2019 8:53 uur)

Volleybal
Van 12:00 - 16:00 uur wordt er gevolleybald in de Alternohal, Omnisport en Matenpark door alle jeugdteams van Alterno en Dynamo en teams uit Zwolle, Harderwijk en Kampen. Waar je speelt wordt later bekendgemaakt.

Na afloop van het toernooi (circa 16:00 uur) verzamelen we in het Omnisport om te kijken naar  oefen-/demonstratiewedstrijden.

Beachparty: Fun - Music - Food - Drinks (tot 22:00 uur)
Vanaf circa 17:30 wordt het beachterrein bij WSV geopend, dat mede dankzij sponsoren, onherkenbaar is omgebouwd tot een feestterrein met onder andere tenten, zitjes, podium, kleurige verlichting, foodtruck, drankuitgifte, springkussens en beachvolley. DJ Daan (foto) zorgt voor de muziek!
En .. als het weer onverhoopt wat minder is, zijn er voorzieningen getroffen.

Iedereen is welkom op de beachparty. Vraag je ouders, broer, zus, vrienden, klasgenoten.

Voor slechts € 5,- kun je eten en drinken. Wel even aanmelden, dit i.v.m. de inkoop. Graag contant betalen in de hal waar je speelt (dan hoef je niet in de rij te staan bij de kassa op het feestterrein).

Spectaculaire actie van de brandweer tijdens Beachparty

Het programma is samengesteld door vrijwilligers van Alterno en Dynamo en mede mogelijk gemaakt door de Nevobo en sponsoren.
Laten we er samen een fantastisch toernooi en een spetterende beachparty van maken.