Zaterdag laatste wedstrijd dames 1 in reguliere competitie

TFM/DOK trekt zich terug uit de Dela-League, dat was begin deze week het nieuws, maar vandaag staat onderstaand bericht op de website van de NeVoBo.

"De Nevobo ontving vanochtend het bericht van TFM/DOK uit Dwingeloo dat zij haar eerste damesteam per direct terug trekt uit de DELA League. Eerder deze week werd al bekend dat de Dwingeloose damesploeg volgend jaar niet meer zou uitkomen in de hoogste damescompetitie van Nederland. Inmiddels ziet het bestuur van de club tot haar grote spijt geen andere mogelijkheid meer dan ook dit seizoen van haar eerste damesteam voortijdig te beëindigen. De wedstrijden tegen TVC Amstelveen en SV Dynamo Apeldoorn komen hiermee te vervallen."

Zaterdagavond om 20.00uur speelt dames 1 dus haar laatste wedstrijd in de reguliere competitie tegen Taurus in Houten.