Oliebollenactie mini’s

Wie afgelopen zaterdag tijdens de CMV-speeldag goed heeft opgelet, heeft gezien dat de coaches van de mini’s in het nieuw gestoken zijn. Alle coaches hebben de afgelopen week hun nieuwe polo en coachtas ontvangen. De oude tassen en t-shirts waren namelijk hard aan vervanging toe. Dat alle coaches tijdens de wedstrijden weer goed voor de dag kunnen komen, is te danken aan de mini’s. Zij hebben vol enthousiasme zoveel mogelijk zakjes oliebollen en appelbeignets verkocht en dit heeft een goede opbrengst opgeleverd. De actie is zó geslaagd dat de organisatie overweegt ook dit jaar een oliebollenactie op touw te zetten. Op de foto drie teams met hun coach in de nieuwe polo. De minicommissie bedankt alle mini’s voor de enorme inzet!