Wedstrijden Midwinterfeest: nabeschouwing en samenvattingen op Volleybal TV

Gisteren konden we genieten van twee A-League partijen tijdens het Midwinterfeest. Draisma Dynamo beet om 17.00 uur het spits af en wist door slim spel met 3-0 te winnen van Landstede volleybal. Dames 1 trof om 20.00 uur een zwaardere tegenstander, Kindercentrum Dames 1, die momenteel een gedeelde tweede plek bezet in de competitie. Hoewel vooraf natuurlijk rekening werd gehouden met een 3-0 verlies partij, was er toch de hoop dat de dames strijdend ten onder zouden gaan tegen stadsgenoot Kindercentrum Dames 1. Dit was helaas niet het geval. Volgens coach Kees Verstraten haalde het team niet het eigen niveau en speelde het te mat en te afwachtend. Zo liet het team collectief een kans lopen om het één van de titelfavorieten moeilijk te maken en hieruit positieve energie te putten. Bekijk de films op Volleybal TV met de nabeschouwing van Dynamo coach Kees Verstraten en de samenvattingen van Draisma- Dynamo - Landstede en Dames 1 -  Kindercentrum Dames 1. Bekijk de foto's van Fred Fiets van Draisma Dynamo tegen Landstede Volleybal.