Edith de Vrieze overleden

Gisteren bereikte ons het droevige bericht dat Edith de Vrieze, speelster van Dames 11, plotseling is overleden. Het bestuur van SV Dynamo is geschokt en wenst de nabestaanden veel sterkte. Aankomend weekend zou Edith met haar teamgenoten weer een wedstrijd spelen. Deze wedstrijd is geannuleerd. Als eerbetoon aan Edith zullen alle seniorenteams die a.s. zaterdag een thuiswedstrijd spelen voor aanvang van de wedstrijd 1 minuut stilte in acht nemen, inclusief Heren 1. Bijgaand de condoleance van haar teamgenoten en vriendinnen.

Uit het veld geslagen. Een cliché van jewelste, maar het geeft goed aan hoe wij ons voelden, toen wij hoorden dat Edith er zo plotseling niet meer was. Sprakeloos, vol ongeloof over dit verlies. Edith was al ruim 33 jaar lid van SV Dynamo, een van de “meiden van het 1e uur” van ons team. Daarnaast was zij ook vaste bardienstmedewerker en stond altijd klaar om waar maar even mogelijk, te helpen. Ons team zal zonder haar nooit meer compleet zijn. Gelukkig hebben we heel veel mooie herinneringen.

Lieve Edith,

Attent en trouw teamlid, waterdrager, stille genieter, lieve vriendin: rust zacht.

Vriendinnenteam Dames 11

Alice, Celie, Esther, Gerreke, Hilke, Illia, Ina, Ineke, Ineke, Ria, Rieke en Willy

Condoleance en crematie

A.s. vrijdag 20 januari is er om 18.30 uur gelegenheid tot condoleren bij Rouwcentrum Rouwenhorst in Apeldoorn. Maandag 23 januari is de crematie om 14.00 uur bij Crematorium Heidehof in Ugchelen.

Op de website van Mensenlinq kunnen Condoleanceberichten worden geplaatst.