Ballenkinderen gezocht voor EK volleybal in Omnisport

Beste kinderen, ouders en verzorgers,

Het seizoen van Dynamo is dan wel voorbij maar er wordt nog volop gevolleybald, zowel binnen als buiten. Wij zijn voor 2 evenementen benaderd om hier eventueel bij te helpen. Superleuk dat ze aan jullie denken!:bigsmile:

Hieronder het 1e evenement.

EK Volleybal U22

Het EK Volleybal Mannen U22 vindt van 9 t/m 14 juli plaats in Groningen en Apeldoorn.
Italië, Frankrijk, Portugal & Tsjechië spelen de poulewedstrijden en de halve finale in de Topsporthal ('onze eigen hal') en de finales worden ook in de Topsporthal gespeeld.

Per wedstrijd hebben we minimaal 6 ballenkinderen nodig. Wil je de middag- en avondwedstrijd helpen? Helemaal top! Dan zorgen wij voor eten en drinken. Geef je maar op via dit e-adres; crew@dynamovolleybal.nl. Wij vanuit Dynamo doen de coördinatie en begeleiding van de kinderen.

Wie weet zien we elkaar bij dit evenement. Zo niet, dan wens ik jullie een hele fijn vakantie!:|

Ingrid Wolters
Coördinator Court Crew