CONCEPT teamindeling jeugd & senioren en trainingsgroepen mini’s seizoen 2024 – 2025

Beste leden,
Binnen de TC zijn we druk bezig geweest om te inventariseren wie er blijft volleyballen en wat de eventuele wensen zijn. Goed om aan te geven is dat nog een aantal dingen niet duidelijk is en dat deze concept teamindeling daarom een weergave is van wat er nu bekend is. Zoals met elk concept, kunnen er altijd nog enkele aanpassingen komen.
Het is altijd lastig om aan alle wensen te voldoen: vriendenteams willen bij elkaar blijven en zoeken naar “ maatjes” die daar nog wel bij kunnen. Die teams raken dan wel erg vol, terwijl andere teams wellicht met minder mensen toe moeten. Daarom ook het verzoek om nieuwe aanmeldingen via de TC te laten verlopen en als teams niet zelf spelers/ speelsters te gaan benaderen. Geef namen aan ons door dan houden wij het overzicht.
Als je na het zien van de teamindeling, niet snapt waarom een keuze is gemaakt met betrekking tot jouw indeling of je hebt een andere vraag, neem dan contact met ons op.

Contact opnemen over conceptteamindeling

We merken vaak dat verschillende personen binnen de vereniging worden benaderd over de teamindelingen; ook zelfs personen die niet in TC, zitten. We willen graag het overzicht houden en willen jullie vragen om daarom te reageren via de mail en niet te gaan bellen met diegene waarvan jij denkt dat je moet zijn. Hieronder de mailadressen waar je naar kan mailen. Wij zorgen er dan voor dat jouw email bij de juiste persoon terecht komt en je vanuit de betreffende commissies een reactie krijgt:

• Voor top- en opleidingsteams (H2,H3,H4,H5,D2,D3,D5,MB1,MC1): tc@svdynamo.nl
  • Voor overige seniorenteams: senioren@svdynamo.nl
  • Voor overige jeugd- en miniteams: jeugd@svdynamo.nl

Trainingsrooster vanaf maandag 13 mei

Vanaf maandag 13 mei gaan we met de nieuwe teams trainen. Zie het eerder geplaatste bericht op de website over het trainingsrooster. Het rooster kan je vinden onder: Roosters-> Trainingen
Met deze toelichting gaan wij ervan uit jullie voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, via de aangegeven emailadressen.

Met vriendelijke groet,

Mede namens TC