Ellen Luttikhuis begint nieuwe carrière bij SV Dynamo

Ex-topvolleybalster Ellen Luttikhuis wordt trainster bij SV Dynamo. Na dertien jaar topvolleybal op het hoogste niveau, twee landstitels en twee nationale bekers, vindt Luttikhuis het mooi geweest. Haar rijke ervaring als speelster gaat Ellen als trainster overdragen op de jeugdige talentvolle selectie van SV Dynamo Dames 2. Naast haar rol als trainer/coach van dit opleidingsteam zal zij hoofdtrainer Kees Verstraten ook assisteren bij de kersverse Dela-League selectie.

Na haar jeugdopleiding bij Set-Up genoten te hebben, speelde Ellen drie jaar bij Pollux, vier jaar bij Volco Ommen, twee jaar bij Alterno, een jaar bij AMVJ, opnieuw twee jaar bij Alterno en tot slot afgelopen seizoen bij Taurus. Daarnaast maakte Ellen vijf jaar deel uit van Jeugd en Jong Oranje en speelde ze een flink aantal Europese wedstrijden met de EK-finale als hoogtepunt.

“Zowel Ellen als SV Dynamo zien deze veelbelovende samenwerking vol vertrouwen tegemoet”, aldus bestuurslid technische zaken Ernst Maatman.