Meisjes B en Meisjes D Nederlands kampioen - Dynamo wint de Jaap van Kasteel Trofee!

Wat een dag! Vandaag speelden 8 jeugdteams de finale van het NOJK. Meisjes B en Meisjes D zijn Nederlands kampioen geworden en ook de andere teams leverden vandaag een bijzonder knappe prestatie. Hiermee hebben we weer de Jaap van Kasteel Trofee veroverd, de prijs voor de best presterende vereniging. Ook in 2008, 2009, 2010 én 2011 sleepte SV Dynamo de Jaap van Kasteel Trofee voor de beste jeugdvereniging in de wacht. Meisjes A en Jongens B haalden helaas de kruisfinale niet, Meisjes C en Jongens D behaalden een knappe 3e plek en Jongens A en Jongens C werden 4e. Alle spelers, speelsters en coaches, van harte gefeliciteerd met deze knappe prestatie!