Ronald Lemmers nieuwe trainer Dames 7

Als TC zijn we verheugd te melden dat we in de persoon van Ronald Lemmers een nieuwe trainer hebben gevonden voor dames 7, één van de opleidingsteams in onze dameslijn. Ronald is als trainer begonnen bij de mini’s en is daar met de jongens van Alterno Nederlands kampioen geworden bij de NOJK (Open Club). Daarna is hij vooral actief geweest als trainer in de jeugd. Bij SV Dynamo traint hij nu al een aantal jaren het opleidingsteam met de meiden die vanuit de mini’s voor het eerst in de C-jeugd gaan spelen. Naast Dames 7 zal Ronald ook komend seizoen weer dit team (Meisjes C3) training geven.

Naast het training geven aan de jonge jeugd, was Ronald ook al actief bij oudere groepen in de opleidingslijn bij SV Dynamo, maar dan meestal als assistent-trainer. Drie seizoenen geleden heeft Ronald de stap gemaakt om als hoofdtrainer aan de slag te gaan bij Heeten Sportief, om zich als trainer verder te ontwikkelen. Dit heeft hij gedaan met erg goede resultaten. Bij Heeten Sportief behaalde hij in zijn 2e jaar in de 1e klasse promotie naar de promotieklasse en als corona geen spelbreker was geweest, dan was hij met zijn team kampioen geworden. In zijn 3e jaar in de promotieklasse stond hij met Heeten Sportief ook bovenaan, tot corona het seizoen wederom beëindigde.

We willen als SV Dynamo niet alleen spelers/speelsters opleiden naar een zo’n hoog mogelijk niveau, maar willen deze mogelijkheden ook aan trainers bieden. Ronald zien we als trainer ook als een resultaat van onze jeugdopleiding. Daarom zijn we ook heel blij dat hij, na de drie jaar bij Heeten Sportief, nu als Hoofdtrainer bij Dames 7 aan de slag gaat. We wensen Ronald en zijn nieuwe team veel succes en plezier toe in het komende seizoen.