Dynamo Beach start woensdag 19 en donderdag 20 mei

Van binnen naar buiten volleyballen: al een paar jaar trainen we na de meivakantie buiten op de beachvelden met het eigen team en de eigen trainer. Wij zien dit als de overgang van binnen trainen naar buiten trainen en niet als beachvolleybal. Wat we vaak horen is dat spelers/speelsters dan ook echt willen beachvolleyballen. Als je echt wilt beachvolleyballen, kun je lid worden van Dynamo Beach. Dat kan naast je gewone Dynamo teamtraining. Zie de informatie hieronder.

Foto: Michiel van Dorsten tijdens het WK Beachvolleybal in 2015

Beachvolleybal trainingen

We willen graag tegemoetkomen aan de wens van spelers/speelsters die echt willen beachvolleyballen, daarom wordt Dynamo Beach nieuw leven in geblazen. We gaan werken met trainers die een beachvolleybal trainers diploma hebben en/of ervaring hebben met het geven van echte beachvolleybal trainingen. We starten met trainingsgroepen op leeftijd (vanaf C-jeugd). Binnen de trainingsgroep zal er per veld op niveau worden ingedeeld. Voor de mini’s is beachvolleybal nog te moeilijk. We zijn wel aan het kijken of we een aangepaste vorm voor de mini’s kunnen aan gaan bieden, maar dit seizoen nog niet. Hieronder de momenten:

• Woensdag 14.30-16.30 jongens C jeugd*
  • Woensdag 16.30-18.30 jongens B jeugd*
  • Donderdag 15.30-17.00 meisjes C jeugd
  • Donderdag 17.00-18.30 meisjes B jeugd
  • Donderdag 18.30-20.00 meisjes A jeugd en senioren
  • Donderdag 20.00-21.30 jongens A jeugd en senioren

* tijden bij deze jongensgroep zijn afwijkend vanwege tijdsblokken RTC Beach.

NB: Het speelniveau is leidend dus het kan ook zijn dat iemand met MB leeftijd in de groep meisjes A-jeugd en senioren ingedeeld zal worden. Uiteraard is er dan even contact met je.

Periode

Er zal getraind worden vanaf woensdag 19 mei/donderdag 20 mei t/m woensdag 14 juli/donderdag 15 juli. Vanaf zaterdag 17 juli beginnen in Apeldoorn de schoolvakanties en stoppen de reguliere trainingen van Dynamo Beach.

Trainers Dynamo Beach

De trainers zijn geen onbekenden, ze zijn binnen onze vereniging als zaaltrainer actief en hebben dus ook ervaring als beachvolleybaltrainer. We stellen ze even kort aan jullie voor:

• Michael Beugelsdijk
    Is naast RTC trainer indoor ook RTC Beachvolleybaltrainer en geeft voor de Nevobo de RTC Beach trainingen MO15 en MO13 in Arnhem.
  • Jeroen van der Linden
    Heeft zelf als speler meegedaan aan meerdere NK Beach jeugd, was deelnemer aan het WK Beach jeugd O18 en was als speler actief bij Apeldoorn Beach.
  • Arjan de Groot
    Hij was als trainer actief bij Apeldoorn Beach waar Richard Schuil en Reinder Nummerdor zijn begonnen met beachvolleyballen. Daarnaast is hij actief geweest met jeugdteams op WK  Beach O21 en O19 en EK Beach O23 en zal vanaf dit jaar RTC Beachvolleybaltrainer zijn van JO14 en JO16 in Apeldoorn.
Inschrijven en kosten

Het opstarten van deze trainingsgroepen is afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Daarom willen we vragen om je voor vrijdag 14 mei op te geven, zodat we jullie kunnen informeren of we op deze manier kunnen starten of groepen samen gaan voegen. Aan het deelnemen aan de trainingen zijn kosten verbonden.

- Kan door een mail te sturen aan beach@svdynamo.nl
- Geef je volledige naam door en het team waar je bent ingedeeld in de nieuwe concept teamindelingen. Het speelniveau is leidend, het kan dus ook zijn dat iemand met MB leeftijd in de groep meisjes A-jeugd en senioren ingedeeld zal worden.

- Deelname trainingen in de periode 19 mei/20 mei t/m 14/15 juli € 95
- Eenmalige trainingen in afstemming
- Extra trainingsmomenten in afstemming

Afhangen velden & eenmalig trainingen
Voor diegenen die geen beachvolleybaltrainingen willen volgen maar wel een keer willen beachvolleyballen, kan er een veld afgehangen worden. Dit kan door een mail te sturen naar beach@svdynamo.nl of te appen naar Arjan de Groot. Doe dit wel voor vrijdagmiddag 12.00 uur om zeker te zijn van een veld. In het trainingsrooster is te zien wat de tijden zijn om een veld af te hangen.

Als je eenmalig met een groep, 2-tal, 4-tal of andere samenstelling een beachvolleybaltraining wilt krijgen, stuur dan een mailtje naar beach@svdynamo.nl over de mogelijkheden. Dit geldt ook als je meer beachvolleybaltrainingen wilt krijgen dan het structurele aanbod. Aan eenmalige training of extra trainingen zijn kosten verbonden (zie inschrijven en kosten).