Sponsor in de spotlights: Herman de Boer Installatietechniek

Per 1 september 2020 heeft Herman de Boer Installatietechniek zich voor 2 jaar verbonden aan SV Dynamo als Ambassadeur. Hier zijn we erg blij mee en we heten Herman de Boer Installatietechniek welkom als nieuwe sponsor! Herman de Boer Installatietechniek is een allround vakman op installatiegebied, zeer betrokken bij sport en wil graag zijn bijdrage aan SV Dynamo leveren door middel van sponsoring. De naam van Herman de Boer Installatietechniek prijkt op het Dynamo sponsorbord, het digitale scherm in het Dynamo Café, onze website en uiteraard ook op de Open Club shirts 2021. Of je nu toe bent aan een nieuwe CV-ketel, een nieuwe badkamer, zonnepanelen of ander installatiewerk, deze allround installateur gevestigd aan de Waterkamer 152 in Apeldoorn draait er zijn 2 rechter handen niet voor om.