In memoriam Ton van Dijck

Op 29 september is op 77-jarige leeftijd overleden

Ton van Dijck

Vanaf 1971 was Ton lid van onze vereniging. Meteen al was hij actief als trainer, coach, bestuurslid en in diverse andere functies. Hij gaf vooral trainingen in de dameslijn. Heel veel volleybalsters hebben hem op deze manier leren kennen. Tot aan zijn overlijden onderhield hij met velen van hen nog contact. De gezelligheid van het verenigingsleven was voor Ton altijd een belangrijke motivator, samen met echtgenote Ans en later ook met de kinderen.

Een echte spin in het web was Ton als secretaris van het befaamde internationale Dynamotoernooi. Zijn rol – en die van Ans – bij de bouw van de Dynamohal mag ook niet worden onderschat. Tientallen kannen koffie werden naar de bouwplaats gebracht waar ze ook zelf flink de handen uit de mouwen staken. Ook zette hij zich in voor de Vriendenclub van Dynamo, de huidige Businessclub (in de bijlage een artikel uit het Business Magazine).

Met warme gevoelens en grote dankbaarheid voor alles wat hij voor de vereniging heeft gedaan zullen we ons Ton blijven herinneren.

Onze gedachten zijn bij Ans, Marieke en Sophie en de verdere familie.

BijlageGrootte
2018-03 Businessmagazine Maart 2018 (fam. Van Dijck).pdf2,17 MB