Geef je op voor het eindfeest op zaterdag 11 juni!

Kom je ook naar het gezellige eindfeest van SV Dynamo op zaterdag 11 juni? De organisatoren hebben ook dit jaar weer een afwisselend, leuk, sportief en lekker programma samengesteld. Ouders, broers en zussen zijn ook van harte welkom. En ben je kampioen geworden, kom dan zeker, want tijdens de huldigingceremonie zetten we al onze kampioenen in het zonnetje.

Wat staat er op het programma? Naast een twee-tegen-twee toernooi, een klaverjastoernooi, een vierkamp en een barbecue vieren we dit jaar ook de tweede verjaardag van de lopathon: een uurtje zoveel mogelijk rondjes lopen om geld in te zamelen voor de vereniging. We hopen op dezelfde goede inzet als vorig jaar en kun je niet lopen, dan sponsor je een teamgenoot! De lopathonformulieren zijn uitgedeeld bij de trainingen. Je kunt het formulier ook downloaden via de website.

Hoe kun je je opgeven?
> Log in op de website www.svdynamo.nl (via ‘mijndynamo’ rechts bovenin)*
> Ingelogd? Kies in het linkermenu ‘Eindfeest’ of ‘Mijn account’
> Kies de onderdelen waaraan je mee wilt doen (vergeet ook niet je ouders, broers en/of zussen op te geven).

*Heb je nog nooit ingelogd of weet je niet meer hoe dat gaat? Lees dan de toelichting.

In verband met de inkoop sluit het inschrijven voor de barbecue op 6 juni om 23.59 uur. Tot dat tijdstip kun je je nog aan- of afmelden. Opgeven voor de andere activiteiten kan tot de dag voor het eindfeest.

Het programma in vogelvlucht
12.30 - 14.30 Twee-tegen-twee toernooi (vanaf 16 jaar of niveau 16 jaar)
15.00 - 16.00 Lopathon (iedereen)
16.15 - 18.15 Vierkamp (mini- en jeugdleeftijd)
16.15 - 18.15 Klaverjassen (iedereen die kan klaverjassen)
18.00 Barbecue
20.30 Feest
01.00 Einde

Kosten
Het deelnemen aan alle sportieve activiteiten is gratis. De kosten voor de barbecue zijn € 5 (t/m 15 jaar) en € 12,50 (16 +).

Vragen?
Lukt het inloggen of opgeven niet of heb je vragen? Stuur dan een e-mail naar eindfeest@svdynamo.nl.

Tot ziens op 11 juni!