Start kaartverkoop Oranje - Japan tijdens eindfeest

Op 17 mei om 19.30 speelt Oranje een vriendschappelijke interland tegen Japan in de topsporthal van het Omnisport. Onder de door bondscoach Gido Vermeulen geselecteerde spelers bevinden zich oud Dynamo toppers Jeroen Rauwerdink, Dirk Sparidans, Jasper Diefenbach, Nimir Abdelaziz, Sjoerd Hoogendoorn, Freek de Weijer, Wessel Keemink en Ewoud Gommans. Wil je 17 mei niet in de rij staan voor de kassa? Koop dan zaterdag 21 april in het Dynamo Café vast je toegangsbewijzen (tegen contante betaling). Dit kan tussen 15.00 uur en 21.00 uur. Een kaartje kost € 5 (tot en met 16 jaar) of € 7,50 (17 jaar en ouder). Vrijwilligers van Dynamo kunnen een vrijkaartje aanvragen via secretaris@svdynamo.nl of zich morgen in het Dynamo Café intekenen op de vrijwilligerslijst. De kaartjes kun je voor de wedstrijd afhalen en als extraatje krijg je nog een paar consumptiemunten kado. We hopen op volle tribunes!!