Baltus chocolade-actie

In de weken voor Pasen hebben de mini’s en de jeugd door de verkoop van chocolade geld opgehaald voor de Dynamo clubkas. Helaas viel de actie in een wat ongelukkige periode, vlak voor de voorjaarsvakantie, waardoor de animo en de opbrengst, ondanks de geweldige prijzen die je kon winnen, lager was dan verwacht. Dat neemt niet weg dat een aantal fanatieke Dynamoleden flink hun best heeft gedaan voor de club. En niet voor niks, want de beschikbare prijzen zijn als volgt verdeeld:
1e prijs - Een Ipad - Esmée Rietveld (MC6)
2e prijs - Een officiële beach volleybal - Marit van Egten (MC7)
3e prijs - Een officiële beach volleybal - Elisa Plugge (N5.1)

Aangezien er niet één team was waarvan alle spelers of speelsters chocolade hebben verkocht, is besloten om geen teamprijzen uit te delen. In plaats daarvan krijgen de volgende speelsters een (Daka) Intersport waardebon als dank voor hun inspanningen: Rozemarijn Klaasen (MB5), Nienke Klaasen (MB2),  Renske Koedijk (N5.2), Anneroos Brons (MC7), Dakota Dijkhof (N5.2), Iris Koedijk (MB5), Elise Slagmolen (MB5), Roos Streep en Sofie van Vliet (N6.5). Meiden, enorm bedankt voor jullie hulp en veel plezier met jullie prijs, die jullie één dezer dagen krijgen uitgereikt.