Apeldoornse bedrijven ‘vriend’ van Open Club Meisjes C

Het Open Club Meisjes C team reist eind juni af naar Klagenfurt om deel te nemen aan de United World Games. Verkoopacties om de reis te bekostigen waren een succes. Na de stroopwafels, kwaliteitsrookworsten en chocolaatjes kunt u binnenkort unieke SV Dynamo gadgets tegen een klein bedrag aanschaffen. Zo steunt u ons op weg naar deelname aan de United World Games.

Het doel om als speelsters en begeleidingsstaf de deelnemerskosten te ‘verdienen’ is ook positief ontvangen bij het bedrijfsleven in Apeldoorns e.o. We zijn trots op de 15 ‘bedrijven’ die lid zijn geworden van de ‘club van 150’: United DJ-school, OneSolution, Poorthuis Speciaaldruk, Mastermate, Ooperon, Nederwoon, Excellent Leven, Van den Berg schilders, Bouwmensen, Woon.nl, GBB, Hollander Techniek, oma Brinkman en Autohaas. Voor het vervoer naar Klagenfurt zijn busjes beschikbaar gesteld door Rijnders autogroep en Schadenet Rijnders.