Hoofdsponsor Draisma verlengt contract

Het bestuur van de Stichting Topvolleybal Dynamo is blij te kunnen melden dat hoofdsponsor Draisma ook komend seizoen verbonden blijft aan het Heren 1-team van Dynamo. Het gerenommeerde Apeldoornse aannemingsbedrijf fungeert al sinds september 2010 als steun en toeverlaat van Dynamo’s topteam en trouwe partner van de Stichting Topvolleybal Dynamo. In nauwe samenwerking met de hoofdsponsor, de jubilerende businessclub, die dit jaar haar 25-jarig bestaan viert, en de vereniging SV Dynamo hopen Draisma Dynamo’s beleidsbepalers Apeldoorn in de nabije toekomst weer tot de enige echte volleybalhoofdstad van Nederland maken. “We gaan op de huidige weg verder en blijven op alle vlakken kritisch kijken en verbeteren”, verklaart stichtingsvoorzitter De Vries hoe hij met zijn medebestuurders zowel binnen als buiten de lijnen een verdere professionalisering nastreeft.