Word vrijwilliger bij het EK Beachvolleybal, WK Zitvolleybal of EK Jongens <20

Van 14 t/m 22 juli vindt het EK Beachvolleybal, WK Zitvolleybal en EK Volleybal Jongens <20 plaats. Voor deze drie internationale toernooien verspreid over 8 steden zijn meer dan 1000 vrijwilligers nodig. Het Marktplein in Apeldoorn, het cruiseschip ss Rotterdam, het Neude in Utrecht en de Sportcampus Zuiderpark in Den Haag zijn de locaties voor het EK Beachvolleybal. Het WK Zitvolleybal wordt niet alleen gespeeld in de gebruikelijke sporthallen, maar ook in theaters. De dames in deze discipline zullen spelen in Arnhem en Rotterdam, de mannen in Venlo, Eindhoven en Den Haag. In Ede zullen de poulewedstrijden van het EK volleybal voor jongens onder de 20 plaatsvinden. In Den Haag vinden de finales plaats van de 3 toernooien. Wil je meehelpen? Meld je dan aan via EventMakers. Wil je vrijwilliger zijn bij 1 van de andere evenementen van de Nevobo? Mail dan naar vrijwilligers@nevobo.nl. Voor de evenementen zijn ook veel ballenkinderen nodig. Wil je meehelpen? Stuur dan een mailtje naar Anneke Klomp via klomp1@zonnet.nl.