In Memoriam Ronald van der Linden

Gisteren bereikte ons het droevige bericht dat Ronald van der Linden afgelopen zondag op 59-jarige leeftijd is overleden. Ronald was al geruime tijd ziek, maar desondanks komt zijn overlijden onverwachts. Na een snelle verslechtering van het ziektebeeld is hij in het bijzijn van zijn lieve vrouw Corry, zoons en hun vriendinnen vredig heengegaan.

Ronald van der Linden… een volleybaldier in hart en nieren. Volleyballend was Ronald een groot deel van zijn leven verbonden aan vv Alterno. Hij maakte deel uit van een vriendenteam, binnen en buiten het veld. Ronald was niet alleen te vinden in het veld, hij stond ook op de bok als scheidsrechter in de top van het nationale zaalvolleybal en beachvolleybal. Ook het Internationale Jeugdtoernooi van Dynamo kon altijd op Ronald rekenen. Tot zijn ziekte hier een paar jaar geleden plotseling een eind aan maakte.

Ronald was een graag geziene en uiterst correcte man met een hart van goud. Samen met zijn vrouw Corry was hij erg betrokken bij het volleybal en vooral bij hun zoons Jeroen en Erik. Ze bezochten vaak de volleybalwedstrijden van hun zoons en de wedstrijden waarbij Jeroen betrokken was als coach.

Onze gedachten gaan uit naar Corry & Jeroen en Erik en hun vriendinnen. We wensen familie en vrienden van Ronald veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Bestuur en leden SV Dynamo Apeldoorn

Correspondentieadres: Wenz Uitvaart, t.a.v. Corry van der Linden, Lierderstaart 1-A, 7364 BH Lieren.

BijlageGrootte
Rouwkaart Ronald van der Linden.pdf131,24 KB