Raborekening? Steun SV Dynamo via de Rabobank Clubkas Campagne!

SV Dynamo doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne. Tijdens deze campagne mogen leden van Rabobank Apeldoorn en omgeving stemmen op hun favoriete clubs en samen € 100.000 verdelen onder de deelnemende verenigingen. Dat kan onze vereniging € 5.000 opleveren!

Wie kunnen meedoen?
Alleen leden of rekeninghouders bij Rabobank Apeldoorn en omgeving. Heb je een rekening bij een andere bank? Dan mag je helaas geen stem uitbrengen.

Wat vragen we van jou?
• Heb je een rekening bij Rabobank Apeldoorn en omgeving? Dan ben je niet automatisch ook lid. Controleer of je lid bent via Rabobank Internetbankieren onder Zelf regelen, Profiel, Mijn contactgegevens. Hier staat of je lid bent van de Rabobank of niet.
• Ben je geen lid? Vraag dan uiterlijk 15 februari 2018 een gratis lidmaatschap aan via deze link (er zijn geen kosten en/of nadelen aan verbonden). Dan mag je in 2018 op SV Dynamo stemmen.
• Ben je lid? Dan ontvang je half maart een (digitale) uitnodiging om te stemmen met een unieke stemcode.
• Stem tussen 13 maart en 2 april 2018 op SV Dynamo. Je mag 5 stemmen uitbrengen (je mag maximaal 2 keer stemmen op dezelfde club).
Op dinsdag 24 april horen we hoeveel stemmen er zijn uitgebracht en welk bedrag onze vereniging heeft gewonnen. Alvast heel erg bedankt!