7 Open Club teams naar de halve finale

Zeven Open Club teams hebben zich vandaag tijdens de voorronde weten te plaatsen voor de halve finales van de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). Jongens A won de zinderende kruisfinale in 3 sets. Jongens B hoefde niet in actie te komen, zij waren vrijgeloot. Jongens C bereikte de halve finale al na de poulefase en hoefde geen kruisfinale te spelen. Jongens D won onder luide aanmoediging van Meisjes B en alle meegereisde supporters ook de kruisfinale. Meisjes C en D wisten ook de kruisfinale te winnen. Meisjes B won alle sets in de poulefase en plaatste zich moeiteloos voor de halve finale. Meisjes A speelde alle wedstrijden in de poulefase met 1-1 gelijk en haalde helaas de kruisfinale net niet. Alle spelers en speelsters, trainers en coaches, super goed gedaan, van harte gefeliciteerd en op naar de halve finales op 17 februari! Dan zullen we er alles aan doen om ook op 31 maart in actie te komen tijdens de finales. Na afloop was het een gezellige drukte in het Dynamo Café waar Bart, Edwin en Auke iedereen hebben voorzien van frituur en de nodige drankjes. Op de foto Meisjes D met coaches Anja Denekamp en Peter de Vries.