Meisjes B1 gepromoveerd naar de Topklasse!

Er waren zaterdag 2 december nog maar twee punten nodig om te promoveren naar de Topklasse. Op papier een makkelijke klus omdat ze in Borculo tegen het laag geklasseerde Gemini B1 moesten spelen. De druk om te presteren was bij de meiden echter hoog. Dat resulteerde in een nerveuze 1e set waarin de meiden veel onnodige fouten maakten en de supporters van de thuisclub hun meiden de beste set van het seizoen zagen spelen. De set ging dan ook verloren met 25-21. “Het zal toch niet hè”... onder de bezielende leiding van coach David Bergsma werd het team weer gefocust en op scherp gezet. Het bekende niveau werd weer gehaald en Gemini werd met klinkende setstanden (15-25, 4-25 en 13-25) van het veld geveegd. Een 1-3 overwinning! Dit betekent dat Meisjes B1 na vele jaren van afwezigheid weer een plek heeft in de Topklasse. Meiden en coaches van harte gefeliciteerd met deze Top prestatie!