Pre Match “Friethuys MAJO Europacup avond”

SAVE THE DATE! Zet donderdag 7 december vast in je agenda! Draisma Dynamo speelt dan in de eigen Draisma Dynamo Arena een Europa Cup wedstrijd in de 1/16 finale van de CEV Cup tegen de Belgische topclub Lindemans Aalst. De wedstrijd begint om 19.00 uur, de zaal is open vanaf 17.30 uur. Kom je ook? Alle leden en vrijwilligers van Dynamo mogen gratis naar binnen. Neem je vrienden, familie en bekenden mee en laat ze een mooi avondje Europees Top volleybal meemaken. Iedereen die zin heeft om er een feest van te maken is al vroeg op de avond welkom bij de Pre Match “Friethuys MAJO Europacup avond”. Om circa 17.30 uur (speciaal voor ballenkinderen en officials) en 18.15 uur bezorgt het onlangs geopende Friethuys MAJO Apeldoorn, gevestigd aan het Marktplein, verse, eigen gemaakte friet met keuze uit 2 snacks (kaassoufflé, bourgondische kroket, frikandel, ambachtelijke bamibal). Kosten: 5 euro voor 1 grote zak friet en 2 snacks met keuze uit diverse sauzen. Bestellen kan via de website. Tevens zijn tijdens de wedstrijd allemaal leuke acties waarbij je mooie prijzen kunt winnen. Vergeet ook niet om loten te kopen bij de ingang. Een kaartje voor niet leden kost € 10 voor volwassenen en € 7 voor jeugd t/m 16 jaar.