Eindfeest op zaterdag 11 juni

Het eindfeest wordt gehouden op zaterdag 11 juni, de dag na de laatste trainingsweek van dit seizoen. Alleen het Bedrijventoernooi zal de hal dan nog doen opleven, maar voor de Dynamo-ers die hier niet aan meedoen, is het eindfeest de laatste kans om elkaar nog even te spreken voordat de vakantie begint. Het programma is nog niet precies bekend maar we houden in ieder geval weer een lopathon: een uurtje zoveel mogelijk rondjes lopen om geld in te zamelen voor de vereniging. Natuurlijk zetten we ook weer al onze kampioenen in het zonnetje en sluiten we het seizoen af met een gezamenlijk etentje. Meer informatie volgt op deze website en in je mail, maar zet 11 juni alvast in je agenda. Graag tot dan!