Zaterdag 14 oktober eerste thuiswedstrijd Draisma Dynamo

Zaterdag 14 oktober om 20.00 uur speelt Draisma Dynamo de eerste thuiswedstrijd van het seizoen 2017-2018 tegen Vallei Volleybal Prins uit Ede. Deze wedstrijd mag je niet missen want voor de wedstrijd zal er een unieke onthulling plaatsvinden! Daarnaast kunnen de spelers de sportieve steun van alle Dynamo-supporters goed gebruiken. Nodig zoveel mogelijk vrienden, vriendinnen, familie en buren uit om de tribunes vol te krijgen! Voor de wedstrijden van Heren 1 betalen volwassenen € 5 en jeugd t/m 16 jaar € 2,50. Leden en vrijwilligers van SV Dynamo hebben gratis toegang met hun lidmaatschapspasje. Je lidmaatschapspasje voor seizoen 17/18 kun je voor de wedstrijd ophalen bij de kaartverkoop. In verband met een evenement in het Omnisport is de entree a.s. zaterdag via het Dynamo Café (ingang 3) en niet via de grote entreehal in het Omnisport.